NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA - FAQ
Koszt i orientacyjny czas dostawy zależą od wybranej opcji:
-wysyłka do InPost Paczkomat® 24/7: 1-3 dni roboczych, 14,99 PLN (w tym VAT)
-odbiór w punkcie DHL Parcel (np. Żabka, Inmedio): 1-3 dni roboczych, 11,49 PLN (w tym VAT)
-dostawa kurierem DHL : 1-3 dni roboczych, 13,49 PLN (w tym VAT)
-odbiór w punkcie DPD (np. Żabka, Dino, ABC i punkty własne): 1-3 dni roboczych, 9,99 PLN (w tym VAT)
-dostawa kurierem DPD: 1-3 dni roboczych, 13,99 PLN (w tym VAT)
-dostawa kurierem DPD (płatność za pobraniem): 1-3 dni roboczych, 15,99 PLN (w tym VAT)
Darmowa wysyłka obowiązuje przy zakupach za minimum 299 zł - dotyczy to najtańszej dostawy
Na zwrot jest 30 dni, licząc od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia.
Dokonanie zwrotu:
Wypełnij formularz zwrotu i odeślij nam wraz z towarem. Znajdziesz go tutaj KLIK
VIOLA.PL
Al. Krakowskie 160
05-552 Wólka Kosowska
1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.
2. Zapakuj zwracany produkt i dołącz do środka wypełniony formularz reklamacyjny.
Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Aby anulować zamówienie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta
Kontakt: +48 693 730 980
kontakt@viola.pl
W sklepie internetowym VIOLA.pl wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów (odstąpieniu od umowy), następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.
Reklamowany produkt, zakupiony w sklepie internetowym odeślij na poniższy adres:
VIOLA.PL
Al. Krakowskie 160
05-552 Wólka Kosowska
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Znajdziesz go tutaj KLIK
2. Zapakuj reklamowane produkty w pudełko i dołącz do środka wypełniony formularz reklamacyjny.Na dokonanie reklamacji masz 2 lata.
Po zarejestrowaniu swojego konta w naszym sklepie możesz się zalogować w dowolnym momencie. W tym celu kliknij w prawym górnym rogu ikone "ludzika"
Zwrot w sklepie internetowym
Pieniądze otrzymasz maksymalnie do 14 dni. Zazwyczaj jest to kilka dni roboczych.
Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie?