Składanie zamówienia

Czy, aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?expand_more

Nie, do zakupów w naszym sklepie internetowym Viola nie jest wymagane posiadanie konta. Wybierając tę opcję należy kliknąć „zakupy bez rejestracji”.

Jakie są korzyści z rejestracji w sklepie internetowym Viola? expand_more

Rejestracja i logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

Do którego momentu mogę zmienić swoje zamówienie i kiedy zawieram umowę sprzedaży?expand_more

Edycja zamówienia jest możliwa do momentu kliknięcia „zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

Gdzie znajdę opis produktu, tabelę rozmiarów oraz informację o materiale, z jakiego jest wykonany? expand_more

Wszystkie powyższe informacje znajdują się na podstronie danego produktu. Opis widnieje pod ceną, poniżej znajduje się tabela rozmiarów. Natomiast materiał oraz materiał wewnętrzny wyszczególniony został w parametrach produktu, poniżej przycisku "DODAJ DO KOSZYKA".

Anulowanie zamówienia

Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?expand_more

We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie pod numerem:

693-730-980, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 15:00.

Płatności

Czy mogę zamówić towar za pobraniem?expand_more

Tak, jest taka możliwość.

Jakie są dostępne formy płatności? expand_more

Szybkie płatności online (obsługiwane przez firmę tPay) lub przelew tradycyjny (realizacja zamówienia dopiero po otrzymaniu płatności, czas oczekiwania na przelew 5 dni).

Dostawa

Czy mogę zamówić towar za pobraniem?expand_more

Niestety nie ma takiej możliwości.

Jakie są dostępne formy dostawy?expand_more

- Inpost (paczkomaty) - 9.99 zł (darmowa dostawa od 150 zł)
- Kurier (DPD) - 9.99 zł (darmowa dostawa od 150 zł)
- Odbiór w jednym z naszych sklepów stacjonarnych 0.00 zł

Co mam zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona?expand_more

Stan przesyłki należy dokładnie sprawdzić przy kurierze. Jeśli będzie ona uszkodzona, należy spisać z kurierem stosowny protokół i paczka zostanie odesłana z powrotem.

Czy mogę odebrać towar osobiście?expand_more

Tak jest możliwość odebrania zamówienia osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.Sklepy stacjonarne

Zwroty

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?expand_more

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu lub rozmiar jest nieodpowiedni, masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrócenie towaru bez podania przyczyny.

Formularz zwrotów znajdziesz tu: Formularz zwrotów<

Jak mogę zwrócić zamówiony towar? expand_more

W pierwszej kolejności wypełnij formularz zwrotów i odeślij nam go wraz z towarem.

Adres:
Aleja Krakowska 160,
Łazy 05-552 Wólka Kosowska

Kto pokrywa koszt zwrotu?expand_more

Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

Czy mogę zamówiony towar w sklepie internetowym zwrócić w sklepie stacjonarnym?expand_more

Nie

Reklamacje

Ile mam czasu na złożenie reklamacji? expand_more

Czas na złożenie reklamacji wynosi 1 rok od czasu zakupu.

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?expand_more

O zmianie statusu reklamacji, klient zostanie poinformowany w terminie 14 dni.

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku reklamacji? expand_more

Pieniądze zwracane są w najszybszym możliwym terminie po rozpatrzeniu reklamacji.